World Beyblade Organization by Fighting Spirits Inc.

Full Version: Photo Gallery
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
I m quite bored.
Have you guys got some request for a picture?
Here it is my collection! http://imageshack.us/g/806/beyblade001.j...gContainer
Choose some beyblade and name it!
(in the random bosters there are orange and white DGMF ,Blue and purple DEMS and Blue DZMF , while in the corocoro boxes there are cyber dragoon battle spec(but it is disassembled) and ldrago destroy gold arm. Version)
Sweet pics Gianmarco
lovin the dragoon gt and all the hms random boosters
WHITE DRAGOON MF, SERIOUSLY, thats sooooo AWESOME, you are sooooo lucky. is it NIB/NIP? if so, thats even more awesome than i thought.
most of the dragoons i hv now
[Image: l21v0.jpg]



missing the red dragoon g and some others.....
doesnt match the whole picture for me lol



some wallpapers also, tuned a bit on the cyber dragoon one.
hope you all would enjoy them
Which Dragoon is that above the Silver one towards the left?
And oh yes, those look nice! Grin
dark dragoon if I did not misunderstand ur words
silver dragoon is dragoon V, one of the tournament beys.
You probably didn't. XD
Um yeah, I see Dark Dragoon now...
I am really BAD at recognizing beys, especially if they are not entirely visible. XD
.successor- I know what the Silver bey was. Smile
I apparently forgot to put in the V after Dragoon in my previous post. Smile
Nice pics love your beys like your dragoons
(Jan. 04, 2012  1:52 AM)bigbangbars Wrote: [ -> ]Won a Purple Fang from eBay a few days back, just got it in the mail.... A great deal @ ~$16.00


carp, that looks nice.
- Those are some really awesome Dragoon beyblades you got there Grin

Keep it up and you will have a complete Dragoon collection Cute
Heres a pic of my favorite part of my collection. I may post some plastics soon. I want to get more cases for them Smile


i absolutly LOVE the dragoons u got there Grin nice job


i love ur collection too, nice dragoon ms and dranzer gt
love the red BBP and black Fang, im thinking about getting the set those beys come in (they r from the rev up VS set right?)
Very nice collection, Fury!!! Grin You got basically all the newest MFB hahah!! That's epic bro, keep it up! Smile
(Jan. 08, 2012  1:51 AM)Evolution Wrote: [ -> ]Very nice collection, Fury!!! Grin You got basically all the newest MFB hahah!! That's epic bro, keep it up! Smile

every 4d beyblade Smile
You've got a huge collection there fury!!!
(Jan. 08, 2012  12:59 AM)Fury Wrote: [ -> ]Heres a pic of my favorite part of my collection. I may post some plastics soon. I want to get more cases for them Smile


Super!
That is an amazing (part of a) collection!
Its probably my dream to own almost all 4D releases, but atm I own none, which is kinda ironic! XD
Wow, NIP Wolborg 4! For Sale? Tongue_out
I am unable to recognize the other NIP bey... :\
Just a profile picture for each plastic beys for my videos Smile Hope this gets me more subs Tongue_out

https://plus.google.com/u/0/photos/11782...3229738321

All the beyblades are in alphabetical order

Cheers guys!
(Jan. 08, 2012  1:40 PM)john-flip-pride Wrote: [ -> ]Just a profile picture for each plastic beys for my videos Smile Hope this gets me more subs Tongue_out

http://imageshack.us/photo/my-images/840...above.jpg/
(Keep pressing next or prev)

All the beyblades are in alphabetical order (Album part 1 and part 2)

Cheers guys!

Nice profile images, it kind of helps to know what they look like close up.

Anyway, I noticed that there are 2 different molds for Driger V2's SP, your one has them merged on the ends of the SPs. Mine has a different mold where they are separate...I actually noticed it when my friend showed me his Driger V2 which had the exact same SP mold as yours

This is my Driger V2 bottom with a different SP mold.
[Image: 6348474711_72b3d77280.jpg]

BTW, my Driger V2 is Takara, like yours.

Maybe the mold I have is mold 1... Cute
(Jan. 08, 2012  2:09 PM)Neko Fury Wrote: [ -> ]
(Jan. 08, 2012  1:40 PM)john-flip-pride Wrote: [ -> ]Just a profile picture for each plastic beys for my videos Smile Hope this gets me more subs Tongue_out

http://imageshack.us/photo/my-images/840...above.jpg/
(Keep pressing next or prev)

All the beyblades are in alphabetical order (Album part 1 and part 2)

Cheers guys!

Nice profile images, it kind of helps to know what they look like close up.

Anyway, I noticed that there are 2 different molds for Driger V2's SP, your one has them merged on the ends of the SPs. Mine has a different mold where they are separate...I actually noticed it when my friend showed me his Driger V2 which had the exact same SP mold as yours

This is my Driger V2 bottom with a different SP mold.
[Image: 6348474711_72b3d77280.jpg]

BTW, my Driger V2 is Takara, like yours.

Maybe the mold I have is mold 1... Cute

That's weird Uncertain but ur 1 looks sick Grin but at the same time fragile Tongue_out
^ Which is probably why Takara change the molds of the SP from my one (mold 1) into yours (mold 2), to prevent the SP from breaking Eee

I do use my V2 but the last time I ever used it was a few months ago, I stopped because some parts of the AR are deforming/chipping a bit from my 20 matches with my Driger F...

Now I never want to use my Driger V2 (first mold) again because the SP mold seems very rare...and I don't want to break it XD

BTW, in the Driger V2 box (Takara) the SP in the image look like the ones I have...
And I don't know which mold came first, mine or yours...but most probably mine would have been the first mold of Driger V2 SPs
Just updated my post ^ 4get bout imageshack, its so crappy!

but here's the profile pictures for my beyblades to battle on youtube
https://plus.google.com/u/0/photos/11782...3229738321
(Jan. 08, 2012  5:30 PM)john-flip-pride Wrote: [ -> ]Just updated my post ^ 4get bout imageshack, its so crappy!

but here's the profile pictures for my beyblades to battle on youtube
https://plus.google.com/u/0/photos/11782...3229738321

the picture gives an error saying that I do not have access, do I need to add you to my circle to see it?
(Jan. 08, 2012  5:39 PM)faissaloo Wrote: [ -> ]
(Jan. 08, 2012  5:30 PM)john-flip-pride Wrote: [ -> ]Just updated my post ^ 4get bout imageshack, its so crappy!

but here's the profile pictures for my beyblades to battle on youtube
https://plus.google.com/u/0/photos/11782...3229738321

the picture gives an error saying that I do not have access, do I need to add you to my circle to see it?
sorry bout that Tongue_out havent set it to public sharing... plz tell me if you see it now, as im only new to this picture sharin stuff...
Those look sick!
And I'll say it again- Your Dragoon V2 is in such great condition! Grin
I love all of your beys!
Amazing co-incidence-
The start was with a bang(Apollon), and the show-stopper was too good-looking and strong(Zeus)!
Wow, you should host a fashion show. Tongue_out
Post this in Beyblade Collection, and get a Rose Gold! Joyful_2
He already has put it in XD.