(Denmark) Beyblade in Denmark

Hej folkens!

Er der nogen fra Danmark som beskæftiger sig med- eller spiller Beyblade?

Jeg overvejer at oprette en Beyblade Liga, men selvfølgelig kun hvis der er nok interesserede.

Skriv her i tråden hvis du er fra Danmark og godt kunne tænke dig at have et sted/klub hvor du kan komme og spille Beyblade med andre.

Over N Out

-Leidon
Welcome to WBO!

Please don't post this twice. The Europe subforum is where this one belongs.
(Apr. 20, 2020  7:05 AM)Leidon Wrote: Hej folkens!

Jeg overvejer at oprette en Beyblade Liga, men selvfølgelig kun hvis der er nok interesserede.

Skriv her i tråden hvis du er fra Danmark og godt kunne tænke dig at have et sted/klub hvor du kan komme og spille Beyblade med andre.

Over N Out

-Leidon

Helt vildt gerne! Jeg er fra Jylland, ved ikke hvor du holder til? 

/ninojitsu
(Apr. 20, 2020  7:05 AM)Leidon Wrote: Hej folkens!

Over N Out

-Leidon

Hey! Jeg er fra Danmark!
Til Alle Bladers I Greve området, jeg gå på ungdomsskolen, og har snakket med dem om at afholde Beyblade Tournaments, det er ikke fastlagt endnu men hvis der er nok der vil det kan det muligvis blive til virkelighed.
Det kan også fungere som et sted hvor alle os beynørder kan mødes og udveksle combo ideer, ynglings Beys, serie osv

Hvis I er interesseret, så skriv.