Yahoo! Japan Auctions Topic


I want the grips and the auction with the black Dranzer MS. Sexy looking it is.
Bey Brad
Yeah, too bad the bit isn't also Black Dranzer. Unhappy

I want the grips too. They've been there for a while, now. Hm.
Cye Kinomiya
I just might buy those grips if they aren't bought by my birthday.
I'd sure like those WDs.............
i could use the tornado balance. already got a type s though
I know I could use a couple of these Smile

The rubber grips would be a bonus =D
Bey Brad
Wow, surprised to see a Bearing Stinger.

Would anyone be up for a group order to save on shipping?
Bey Brad
Quote:http://page5.auctions.yahoo.co.jp/jp/auction/e70354268 - What the hell is this?

Stadium barrier.
Bey Brad
Why do you want that Gaia Dragoon?
Tamer Brad Wrote:Why do you want that Gaia Dragoon?

I've really liked the Gaia Dragoons really for some reason I can't remember. I have the blue version of it, but it's not the original Uncertain
Bey Brad
http://page8.auctions.yahoo.co.jp/jp/auction/h55173645 G, this is relevant to your interests
http://page9.auctions.yahoo.co.jp/jp/auction/k50358235 want for power custom
http://page11.auctions.yahoo.co.jp/jp/auction/n58307960 this is the secret stadium for BND
i really like that Gaia Dragoon too, the massive subring just looks awesome.

i better sort myself out with a paypal account soon, otherwise buy the time i get around to it the blades i want probably wont be available on yja.

hmm, is the black hms tornado stadium rare on yja? i need a good stadium.
Bey Brad
OSW Wrote:i really like that Gaia Dragoon too, the massive subring just looks awesome.

i better sort myself out with a paypal account soon, otherwise buy the time i get around to it the blades i want probably wont be available on yja.

hmm, is the black hms tornado stadium rare on yja? i need a good stadium.

No, Tornado Balance and Tornado Balance Type S are not rare at all on YJ ... the same seller keeps posting them up. Smile
Tamer Brad Wrote:http://page8.auctions.yahoo.co.jp/jp/auction/h55173645 G, this is relevant to your interests
http://page9.auctions.yahoo.co.jp/jp/auction/k50358235 want for power custom
http://page11.auctions.yahoo.co.jp/jp/auction/n58307960 this is the secret stadium for BND

That's the hottest Bey box I've seen *drolls*

haha I saw that stadium too and was like wtf?

Tamer Brad Wrote:http://page18.auctions.yahoo.co.jp/jp/auction/w13956704
Damn nice lot!
and is that a black Uriel 2? Niceee
i like this one, hms string launchers (i don't have any), gigars, zues, just what i want.

http://page.auctions.yahoo.co.jp/jp/auction/101925790

hmm, i need a hms grip too, and wyvern DJ, the list is endless.

i've just signed up to moj now, and i can u se my sis's paypal account, so hopefully i can buy stuff soon. Joyful_3
Bey Brad
I hate hate hate the string shooter.
really... i was under the impression that it was very useful. (from what i've heard).

however this was just an assumption, i havent used it.
Bey Brad
OSW Wrote:really... i was under the impression that it was very useful. (from what i've heard).

however this was just an assumption, i havent used it.

It does have uses, but I don't like it. Too hard to aim accurately IMO.
heh sorry to keep being annoying /_\

i type beyblade in rinkya search, click - toys, and it only displays one page. yet i clearly remember 7 or 8 pages the other day... what am i doing wrong. i'm being forgetful.

otherwise could someone just provide a search link Smile
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • ... 199