World Beyblade Organization by Fighting Spirits Inc.

Full Version: Spinoff 2009: The OFFICIAL tournament thread.
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
(Jan. 04, 2009  10:07 AM)revertedtozero Wrote: [ -> ]
(Jan. 04, 2009  9:51 AM)Bey Brad Wrote: [ -> ]
(Jan. 04, 2009  9:46 AM)revertedtozero Wrote: [ -> ]Hey, Can the prize for whoever wins be a rare beyblade?

Sure, which one would you like? What sort of wrapping paper would you like?

Whatever prizes there are are going to be decided by availability and financing. Of course, if you'd like to assist us, feel free to make a donation.

is it possible if you can get either the pegasis prototype, the Quetzalcoatl or both?

I was being sarcastic. They'll get what they can. Personally, I (and I imagine most people) would rather get a bunch of boosters than one Quetzalcoatl.
(Jan. 04, 2009  10:52 AM)Bey Brad Wrote: [ -> ]
(Jan. 04, 2009  10:07 AM)revertedtozero Wrote: [ -> ]
(Jan. 04, 2009  9:51 AM)Bey Brad Wrote: [ -> ]
(Jan. 04, 2009  9:46 AM)revertedtozero Wrote: [ -> ]Hey, Can the prize for whoever wins be a rare beyblade?

Sure, which one would you like? What sort of wrapping paper would you like?

Whatever prizes there are are going to be decided by availability and financing. Of course, if you'd like to assist us, feel free to make a donation.

is it possible if you can get either the pegasis prototype, the Quetzalcoatl or both?

I was being sarcastic. They'll get what they can. Personally, I (and I imagine most people) would rather get a bunch of boosters than one Quetzalcoatl.

Boosters it is then. Still want Quetzalcoatl thought
(Jan. 03, 2009  6:35 PM)yruahippo Wrote: [ -> ]Well at the moment I've informed the beyblade cosplay group http://beyblade-nation.deviantart.com/ as I know they'll be there on the day anyways. I dunno if they know much about beyblading as a hobby or they just like the anime but they should be fun anyways. If they do just like the anime then that means a few easy wins for us, right? Smile And then they said they'd try an inform other beyblade fans that they knew and I'll be doing the same so.......hopefully the word wil spread around quickly. And then I'll go back and try to see how many people they know that can come and the same for my friends and contacts. Smile

when i have talked to them they don't seem to know much about the sport side of things. they just like to cosplay the anime, most of them are girls (apart from me) THEY ARE NOT DRAGGING ME INTO YAOI!
Lol. As a guy cosplaying Max I wouldn't see the yaoi fangirls as a problem.....you get to make out with whoever's crossplaying right?

Still, they said they were interested though. Smile
(Jan. 04, 2009  9:14 PM)yruahippo Wrote: [ -> ]Lol. As a guy cosplaying Maz I wouldn't see the yaoi fangirls as a problem.....you get to make out with whoever's crossplaying right?

done this, it rules
(Jan. 04, 2009  1:33 AM)yruahippo Wrote: [ -> ]Fair enough. Still I guess thats up to ChozenBlader as hes organising it.....Im not sure if its even gonna be sponsored by the con or whatnot.....

I have already emailed the MCM but I still have no reply. I will send them an email again. I'm not sure that they take us seriously. Maybe if other members wrote a serious email to them they may realise we are serious.

I think that the MCM Expo in May would be the most suitable date for this event. However, we really need to get in contatc with MCM. As I mentioned above, I have contacted them but I still have no reply.
So were will this tournament be held at then.
My god, do people not know how to read the first post. Click this link: http://worldbeyblade.org/thread-1913-pos...l#pid62573, if you know how to click links that is...
ooh I just had an idea!
If you win in the plastic div then u should get plastics
if u win in the hms div u should get hms
if u win in the mfb div u should get mfb
(Jan. 05, 2009  12:30 PM)BeyUK-Espio Wrote: [ -> ]
(Jan. 04, 2009  1:33 AM)yruahippo Wrote: [ -> ]Fair enough. Still I guess thats up to ChozenBlader as hes organising it.....Im not sure if its even gonna be sponsored by the con or whatnot.....

I have already emailed the MCM but I still have no reply. I will send them an email again. I'm not sure that they take us seriously. Maybe if other members wrote a serious email to them they may realise we are serious.

I think that the MCM Expo in May would be the most suitable date for this event. However, we really need to get in contatc with MCM. As I mentioned above, I have contacted them but I still have no reply.

Oh dear.....how long ago did you email them? Hopefull it's just because it's a while away yet.....though I could see why they may not take us seriously.....but still I dunno if we should write lots of letters. That makes it sound a bit like a petition and we don't wanna get their backs up. Maybe we could ask Brad or someone with contacts to refer us or something?
But yeah, I think it should be held at the MCM Expo. I sure that's somewhere in the middle of my GCSE's but it still sounds like the best time. XD
(Jan. 05, 2009  6:18 PM)yruahippo Wrote: [ -> ]Maybe we could ask Brad or someone with contacts to refer us or something?

Brad is in Canada/USA. He wouldn't have any contacts for a UK expo. As a last resort I could speak to Carl at theINtoy, but I could be pushing it a bit as they already host my site lol.
I guess.....I just figured someone would know like important beyblade people or something. XD Guess we should just write a really awesome letter. Uncertain Though not without ChozenBlader and TheGigsMeister as it's kinda their tourney. XD
If you'd like me to contact them, I will.
Well only if you think it'll help. And probably best to wait for a bit until everyone is working toggether.
My Sister wants to come along with me as well so thats another person to the list, she doesn't know anything about beyblading but i'll try teach her a thing or two lol.
Awesome! How old is she? Smile
(Jan. 09, 2009  5:49 PM)yruahippo Wrote: [ -> ]Awesome! How old is she? Smile

Shes 20 Tongue_out
Wow haha. I had a twelve year old in my head. XD Thats great though. Smile
Lol she doesn't understand why I play but she wants to come along anyway. She probs won't want to play but i'll make her lol.
Does she like other anime and stuff then or would she be coming purely for the beyblades?
(Jan. 09, 2009  6:19 PM)yruahippo Wrote: [ -> ]Does she like other anime and stuff then or would she be coming purely for the beyblades?

Shes not really into any of that kind of thing, she just wants to go because she thinks it will be interesting and probs moral support >.>
Aw, she sounds like a really good older sister. Joyful_2
I can't Complain lol Tongue_out

On Topic: do we have any numbers on the amount of people that may be attending?
Um, rough list but I expect it to grow......

ChozenBlader
TheGigsMeister
Blitz
May The Pirate
Dreamborn
darkbladerx200
Pikachao
BeyUK-Espio
yruahippo
Gravity Fox
kaneholt
neek_alert
Giga
Yuki-Kiba-Chan
revertedtozero

TowelTerror?
cutewolfsam?
Raikun?
Blitz's sister?

Yuki-Kiba-Chan's friends?
'beyblade-nation' and friends?
Looks like there will be agood turn out if everyone can go, which I hope everyone can.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19