World Beyblade Organization by Fighting Spirits Inc.

Full Version: Selling Metal driger!
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8
DON'T LOWBALL ME!!!
PRICES INCLUDE SHIPPING TO U.S!!!
I SHIP WORLDWIDE!!!


Metal Driger- $10 or best offer

All Sales Are Final!
You should only have 1 Thread, that you use for anything, and everything.

BTW, what Beys are you looking for, and might you be interested in trading?

My list of Beys is on my Youtube Account, and I have random plastic parts.
(Nov. 05, 2010  12:29 AM)Blaze Wheeler Wrote: [ -> ]You should only have 1 Thread, that you use for anything, and everything.

BTW, what Beys are you looking for, and might you be interested in trading?

My list of Beys is on my Youtube Account, and I have random plastic parts.

Updated first post for beys i want. And this is gonna be my only thread. I wanted the others to be deleted but i cant. I will send u a PM of the beys im interested in.
what was that combo?poison______????
(Nov. 05, 2010  12:49 AM)UltimateChimera Wrote: [ -> ]what was that combo?poison______????

Ohh its from the random booster. Poison Phoenix WA130SD
oh I also want Rock Giraffe(Unhappy double post)
(Nov. 05, 2010  12:50 AM)UltimateChimera Wrote: [ -> ]oh I also want Rock Giraffe(Unhappy double post)
The faunt is only so big (assuming you didn't pm him) Offers Only
(Nov. 05, 2010  12:50 AM)UltimateChimera Wrote: [ -> ]oh I also want Rock Giraffe(Unhappy double post)

Ok, well PM an offer cuz another person wants it too.
What is the white Libra bey? Never seen one like that. And what is the bey that is in-between Dark Cancer & Rock Giraffe?
Its Dark Libra ED145SD. It comes in the Earth Eagle Face Off Set.
See above.
Ah, a Hasbro bey...no wonder I haven't seen it before, lol. Haven't looked much into the Hasbro stuff. Just realised the other bey I was asking about is the one between Dark Wolf and Rock Giraffe, Dark Gasher isn't next to it! lol
OP has been updated with beys i have
How much for galaxy pegasis ur in California right?
Yea how much for Galaxy?
Seriously ? Both of you are so blind you cannot see the big "OFFERS ONLY" in the first post ?
Ooo I see, umm 10 bucks haha
(Nov. 06, 2010  9:22 PM)mesorangerxx Wrote: [ -> ]How much for galaxy pegasis ur in California right?

Yes im in cali. and like kai-v said... its in the OP
Ill buy galaxy how much?
(Nov. 07, 2010  12:28 AM)GalaxyPegasis 3 Wrote: [ -> ]Ill buy galaxy how much?

READ OP!!
op?
would you take Ldrago For it
Original Post.
I doubt he'd say yes to that deal.
(Nov. 07, 2010  12:45 AM)GalaxyPegasis 3 Wrote: [ -> ]op?
would you take Ldrago For it

No. and yes as dan said OP=Original Post
what about earth Aquila 145WD
(Nov. 07, 2010  12:57 AM)GalaxyPegasis 3 Wrote: [ -> ]what about earth Aquila 145WD

(Nov. 05, 2010  12:19 AM)UnLeAsHeD Wrote: [ -> ]Trading For:
Any driger (NIB/NIP, Mint-Excellent condition)
Any rare Beys (NIB/NIP, Mint condition)

Either these or cash. And it has been sold already
Updated OP with beys I want.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8