Trading Takara Dragoon MS for a Dranzer MS [Hasbro/Sonokong/Takara; Mint/Near Mint]


IMPORTANT! Please read this page of the thread. Smile

So yeah, the RC is a little out out shape, but it works fine.
I can post a video proof, too.
Hit me with a PM if interested. Smile

If you live in the States, it'd be better.
Kai-V
Wait, why is there a floating Bit Chip sticker and Japanese text below it in the centre hah?
(Sep. 30, 2016  1:01 AM)Kai-V Wrote: Wait, why is there a floating Bit Chip sticker and Japanese text below it in the centre hah?

Oh, that's because it's the sticker which is already on the AR, when you open the box. Grin

I can kinda try to use a circle cutter to cut the Japanese text out, but just wanna make sure whether the person trading with me wants me to... Don't wanna mess up, lol

What do you think of its condition? Is it worth for a mint/near mint Dranzer MS?
Kai-V
I still cannot remember that HMS Attack Rings come with that on top of them, but other than that, the Running Core's tip is slightly worn down and the metal is really dull, but that is it. I have seen much more used up Dragoon MS go for sale for more than a new-in-box Dranzer MS anyway though.
(Sep. 30, 2016  1:33 AM)Kai-V Wrote: I still cannot remember that HMS Attack Rings come with that on top of them, but other than that, the Running Core's tip is slightly worn down and the metal is really dull, but that is it. I have seen much more used up Dragoon MS go for sale for more than a new-in-box Dranzer MS anyway though.

Oh, they do, and that's what I love about them! You get a free, big replacement sticker. Grin

Yeah, but it still works fine; I think I should post a video here or something, haha

Cool, that's some really useful information! Thanks, Kai-V. Smile
(Sep. 30, 2016  3:05 AM)sahil pruthi Wrote: Daman pm me I have a dranzer ms to offer !

Sure thing, m8!
send you a pm though
Harambe- gone but not forgotten.
Lol you have anything else to sell?

I'm not sure MSUV is still there
You on Kazoo!

Okay, this is serious- The first one to message me will get something else, too. Don't hesitate to hit me up with a PM! ^^

*I'm looking for a mint/near mint one.

@Ultra Private messaged you. Smile
Ultra
The pics are no longer working for me. Also if you might want to clarify if you're including the actual stickers (what you have on it is not the proper stickers).
(Oct. 27, 2016  9:46 PM)Ultra Wrote: The pics are no longer working for me. Also if you might want to clarify if you're including the actual stickers (what you have on it is not the proper stickers).

Ultra
Oh, I just checked the website! Postimg is facing some problems...
Nope, it doesn't come with the original stickers. It's a used one and comes with that sticker in the pics. I can print HQ stickers using sticker paper, but my cutting skills are meh...

[Image: 20160602_234506.jpg]

These were printed using photo paper, so they didn't really last that long- got REKT with play. Also, that took me a loooooong while to cut- you can see the perfection. (I'm not bragging! Tongue_out)

And yeah, accepting a mint TT Hongli one, too.
Bust my buffers!
http://imgur.com/gallery/d4AZoS0

(Bump)
Doritos + Mountain Dew -> Dewritos
Ultra
I want to advise you that it is unlikely you're gonna get what you want. NIB/mint Dranzer MS are way rarer than Dragoon MS and arguably more expensive. And your Dragoon MS is used with printed out stickers.
(Nov. 06, 2016  1:27 PM)Ultra Wrote: I want to advise you that it is unlikely you're gonna get what you want. NIB/mint Dranzer MS are way rarer than Dragoon MS and arguably more expensive. And your Dragoon MS is used with printed out stickers.

But wasn't Dranzer MS for like 30$ until last year? Dragoon MS has been worth more than 100$ for like so many years. I understand that and appreciate the advice, though. Thank you.
Ultra
I've been in the community for ages and it hasn't been that low in years:

http://page3.auctions.yahoo.co.jp/jp/auction/c573727920

http://page24.auctions.yahoo.co.jp/jp/au...q131701211

http://page24.auctions.yahoo.co.jp/jp/au...q131701211

Also I doubt Dragoon MS is really "worth" over $100. A good price will be $100 or less.
(Nov. 06, 2016  2:06 PM)Ultra Wrote: I've been in the community for ages and it hasn't been that low in years:

http://page3.auctions.yahoo.co.jp/jp/auction/c573727920

http://page24.auctions.yahoo.co.jp/jp/au...q131701211

http://page24.auctions.yahoo.co.jp/jp/au...q131701211

Also I doubt Dragoon MS is really "worth" over $100. A good price will be $100 or less.

On eBay, yo. I hope we're talking about the Sonokong version here.
The Takara version has always been rare. I have it but it has some sticker wear.
Ultra
Woops I posted one auction twice. Here is the sonokong Dranzer MS (from the only person who has ever sold it on ebay):

http://www.ebay.co.uk/itm/Beyblade-G-Rev...SwBLlVNlOI

Those definitely weren't mint or near if they were going for around $30.
(Nov. 06, 2016  2:06 PM)Ultra Wrote: I've been in the community for ages and it hasn't been that low in years:

http://page3.auctions.yahoo.co.jp/jp/auction/c573727920

http://page24.auctions.yahoo.co.jp/jp/au...q131701211

http://page24.auctions.yahoo.co.jp/jp/au...q131701211

Also I doubt Dragoon MS is really "worth" over $100. A good price will be $100 or less.
From what I have really seen in a year The prices have been really going low for sure. Dranzer MS NIB was also Sold for 73 $ approx by the Toybox Dude Some months back I guess ? http://global.rakuten.com/en/store/toybox/item/toy0177/
It's out of stock now ! And Also there is a Limited Kind of Red Color Version which I have seen going low hah !

And For Dragoon MS I can say one thing is For Sure its Under 100 $ and Sometimes Even Under 60 $ for a NIB I guess ?
http://page3.auctions.yahoo.co.jp/jp/auction/c565982767
http://page11.auctions.yahoo.co.jp/jp/au...n186557986
http://page3.auctions.yahoo.co.jp/jp/auction/c572935961


And I have been watching that SonoKong Version For a Long time Of Dranzer MS but Yes one more thing is I guess just few days back The Takara Dranzer MS version Was sold for 200 $ By that Taiwanese Seller on eBay i.e toysgotw !
http://www.ebay.com/itm/TAKARA-TOMY-JAPA...1956539928

Edit :- No means To Spam on your Selling Thread Daman ! I guess We Continue this Discussion On Yahoo Auctions Japan thread hahah !
(Nov. 06, 2016  3:04 PM)Ultra Wrote: Woops I posted one auction twice. Here is the sonokong Dranzer MS (from the only person who has ever sold it on ebay):

http://www.ebay.co.uk/itm/Beyblade-G-Rev...SwBLlVNlOI

Those definitely weren't mint or near if they were going for around $30.

They were NIB and for 30$, haha. Until last year, that is.

(Nov. 06, 2016  4:06 PM)Burst Wrote:
(Nov. 06, 2016  2:06 PM)Ultra Wrote: I've been in the community for ages and it hasn't been that low in years:

http://page3.auctions.yahoo.co.jp/jp/auction/c573727920

http://page24.auctions.yahoo.co.jp/jp/au...q131701211

http://page24.auctions.yahoo.co.jp/jp/au...q131701211

Also I doubt Dragoon MS is really "worth" over $100. A good price will be $100 or less.
From what I have really seen in a year The prices have been really going low for sure. Dranzer MS NIB was also Sold for 73 $ approx by the Toybox Dude Some months back I guess ? http://global.rakuten.com/en/store/toybox/item/toy0177/
It's out of stock now ! And Also there is a Limited Kind of Red Color Version which I have seen going low hah !

And For Dragoon MS I can say one thing is For Sure its Under 100 $ and Sometimes Even Under 60 $ for a NIB I guess ?
http://page3.auctions.yahoo.co.jp/jp/auction/c565982767
http://page11.auctions.yahoo.co.jp/jp/au...n186557986
http://page3.auctions.yahoo.co.jp/jp/auction/c572935961


And I have been watching that SonoKong Version For a Long time Of Dranzer MS but Yes one more thing is I guess just few days back The Takara Dranzer MS version Was sold for 200 $ By that Taiwanese Seller on eBay i.e toysgotw !
http://www.ebay.com/itm/TAKARA-TOMY-JAPA...1956539928

Edit :- No means To Spam on your Selling Thread Daman ! I guess We Continue this Discussion On Yahoo Auctions Japan thread hahah !

Yup, but after bidding and shipping... Expensive. Tongue_out
Yo, no worries fam.
[Image: IMAG0258.jpg]
I just cut some stickers. Yeah. No need for this thread now. Gosh, I've gotta be patient. Yup. Over 'n out.
Wow, a piece broke off of my Dranzer. Please don't close this yet...
http://www.ebay.com/itm/Beyblade-Dranzer...Sw5cNYSe0e

Here's a good condition Dranzer MS for relatively cheap.